Услуги
Hi, How Can We Help You?

Оцінка гудвілу підприємства

Скільки коштує ділова репутація вашої компанії? Не образно, а грошово. Навіть для таких нематеріальних понять можна визначити фінансову значимість - провести оцінку вартості гудвілу підприємства.

Гудвіл - це нематеріальні активи, що виникають під впливом ряду причин, які приносять економічну вигоду, але не завжди виділяються при оцінці бізнесу. Хоча гудвіл здатний збільшити його оцінку за рахунок авторитету, репутації та інших невидимих ​​факторів.

Як зробити оцінку гудвілу

Для оцінки параметра ділової репутації використовують два методи:

  1. Метод надприбутку. У ньому гудвіл розцінюють як причину додаткового доходу. Метод прямо протиставляє прибутковість компанії і аналогічних по галузі з монетизацією тих моментів, що не пояснюються матеріальними активами.
  2. Балансовий. Враховує проведені торгові операції. Тут гудвіл - це отримувана ділова репутація, яка дорівнює різниці між коштами, сплаченими за компанію, і повної вартості активів з пасивами, зазначеній в діючому фінансовому звіті чи балансі.
КОМЕНТАР ЕКСПЕРТА
(Регалії експерта)

Балансовий метод - складний і незручний. Порівняльний вітається, оскільки оцінці гудвілу потрібна матеріальна відчутність. Власне, завдяки їй зрозуміло, чому товари Nike обходяться дорожче пошитих місцевими.

 

Коли потрібна оцінка гудвілу

Оцінку гудвілу необхідно проводити в таких випадках:

  • Купівля / продаж компанії. Ключовий привід для оцінки, оскільки ціну бізнесу формують не тільки матеріальні активи. Компанія заслужила лояльність клієнтів, зайняла конкретну нішу на ринку, надала досвіду співробітникам. Якщо ви продаєте бізнес, то хороший гудвіл надасть вагомого внеску.
  • Злиття / поглинання. Оцінка - за тими ж критеріями, що і в купівлі / продажу. Тільки варто уважно вивчити угоду, інакше для одної сторони це може виявитися невигідним.
  • Ухвалення керівних рішень. Завдяки детальній вартості компанії з урахуванням нематеріальних ресурсів, директор може впевнено і точно управляти бізнесом.

 

Особливості оцінки ділової репутації компанії

Як правило, оцінка ділової репутації компанії зводиться до виявлення сукупності тих інструментів бізнесу або особистих характеристик, що стимулюють клієнтів співпрацювати саме з нею. Вони приносять такий прибуток, що величина цього прибутку перевищує показник необхідної для нормального доходу по іншим активам (нематеріальним включно).

Фактично під гудвіл підходить все, що приносить компанії прибутку більше на кожну одиницю активів, ніж у аналогічної фірми. Наприклад, розумний управлінець, грамотний дружній колектив, переважне в територіальному плані розташування.

Фактори впливу на ділову репутацію компанії

Потрібно розуміти, що оцінка вартість гудвілу може виявитися негативною. На формування репутації підприємства впливають зовнішні і внутрішні фактори:

Зовнішні Внутрішні
  • положення економіки держави;
  • перспективи розвитку сфери компанії;
  • результати роботи головних бізнес-партнерів;
  • рівень інфляції і девальвація;
  • податкове законодавство і діяльність контролюючих служб;
  • продукт;
  • впізнаваність;
  • матеріально-технічна та програмно-апаратна база;
  • корпоративна етика і культура;
  • професійні ділові навички персоналу;
  • кадровий потенціал і самомотивація працівників
  Термін проведення експертизи Вартість
Оцінка вартості активів Від 5 робочих днів Від 5 000 грн

Об'єктивно оцінити суб'єктивні чинники можуть тільки досвідчені експерти. Співробітники «Бізнес Ассіст» проведуть оцінку вартості ділової репутації вашої компанії з урахуванням причин для її необхідності.

ЩОБ ЗАМОВИТИ ОЦІНКУ ГУДВІЛА ПІДПРИЄМСТВА НЕОБХІДНІ ТАКІ ДОКУМЕНТИ 
  • установчі документи (Статут, Свідоцтво про реєстрацію)
  • звіти про підсумки випуску цінних паперів (для акціонерного товариства)
  • види діяльності компанії і організаційна структура
  • копії договорів оренди на нерухоме майно
  • дані бухгалтерської звітності за останні 5 років, бухгалтерський баланс, звіт про прибутки і збитки
  • висновок аудитора (в разі проведення аудиту)
  • відомість основних фондів
  • інвентарні списки майна
  • дані про всі активи (нерухомість, запаси, акції сторонніх товариств, векселі, нематеріальні активи та ін.)
  • розшифровка кредиторської заборгованості
  • інформація про існування дочірніх компаній, холдингів, фінансова документація по ним
  • план розвитку компанії на найближчі 3-5 років з зазначенням запланованого прибутку по товарам і послугам, необхідних інвестицій, витрат, чистого прибутку.

За результатами оцінки гудвілу надається звіт.

 

 

Законодавство

 

• «Бізнес Ассіст» - це частина міжнародної мережі зі світовим ім'ям Concordia Global
Network
Професіоналізм .Concordia Consultancy LTD проводить щорічну сертифікацію співробітників компанії.
Компетентна і якісна робота. На сайті представлені сертифікати і нагороди компанії
Гарантія якості
Додатково:
• Лояльні тарифи
• Найкоротші строки проведення оцінки

Як замовити оцінку гудвілу в Києві?

- залиште заявку на сайті,

- зателефонуйте

- напишіть на  e-mail:

Замовити оцінку
Етапи роботи «Business Assist»

Чому вам варто зупинити свій вибір на «Бізнес Ассист».


 

Консультація
Консультація

Ви звертаєтеся за консультацією, на підставі якої ми пропонуємо вам варіант вирішення вашої задачі.

Підписання договору
Підписання договору

Укладаємо угоду і підписуємо договір, після чого наші фахівці приступають до роботи.

Результат
Результат

Ви вчасно отримуєте пакет документів з оцінкою необхідної вам послуги в зазначені терміни.

Наші клієнти
ЯК НАС ЗНАЙТИ?